dijous, 22 de gener del 2009

CANVI DE DEGÀ A LA FACULTAT

Dimecres 21 de gener va tenir lloc una Junta de Facultat de caràcter extraordinari on el Dr.Cardús fou escollit com a nou degà de la nostra facultat, en substitució del Dr.Sanahuja.
Des de la PEF esperem que el nou degà sigui plenament conscient dels greuges que afecten als estudiants i posi fil a l'agulla per trobar-hi solucions adequades. La Plataforma d'Estudiants considerem que les bases que planteja el sr.Cardús denoten la seva consciència i voluntat de millorar les coses i de realitzar una bona gestió. Per tot plegat, i després de valorar el seu programa, la PEF va votar afirmativament al relleu. De fet, a excepció d'un vot en blanc, el nou degà va tenir el suport unànim de tota la Junta. Tot i així, esperem que les bones paraules vagin, a partir d'ara, acompanyades de fets.
Per altra banda, l'Assemblea no va fer acte de presència a la Junta i no creiem que d'aquesta manera es faci cap bé als estudiants, ans al contrari.
Finalment, i malgrat les divergències que sovint hem tingut, volem agrair a l'equip sortint i al Dr.Sanahuja la tasca realitzada i la seva voluntat d'acostar posicions als postulats de la PEF.

4 comentaris:

Joan G. ha dit...

Jo hi era present.

PEF ha dit...

D'acord. Joan Gil va assistir a la Junta contradient els postulats de l'Assemblea de no assistir-hi.

Joan G. ha dit...

No hi havia cap postulat, vaig preguntar sobre que s'havia de votar perquè disciplina de vot si que tinc però no se'm va contestar, ells no van assistir-hi i jo si. Tan senzill com això.

Joan G. ha dit...

http://joangilcomajuntari.blogspot.com/2009/02/aclarida-la-meva-presencia-la-junta-de.html

http://joangilcomajuntari.blogspot.com/2009/02/en-qualitat-de-que-vaig-anar-la-junta.html